Tulin äsken mummolasta. Syötiin mummon tekemiä karjalanpiirakoita ja sitten lettuja ja taatelikakkuja ja sain tänään ompelukoneen. Pääsen huomenna ompelemaan, kun olen kaavojen avulla kankaan leikannut. Teen tunikan ja yhden laukun ja sitten varmaan housut ja farkut. Huomenna menen käymään Kuopiossa shoppailemassa kaverin kanssa, kun sain mummolta synttärirahat ja sitten käydään raxissa syömässä salaattia mahan täydeltä. Saan ilmaiseksi jäätelöä, kun mulla on viking linen - kanta-asiakaskortti. Sitten illalla tulen kuuden aikaan kotiin ja heti alkaa vimmattu ompelu ja iltamenot. Seuraavana päivänä menen Hannan luo Kuopioon ja käydään varaamassa mulle kirjallisiin aika. Sitten kun tultiin Juvalta tänään juhlimasta siis mun synttäreitä, niin matkalla oli "hauskaa" rämpytellä kaikille melkein pitkiä valoja, kun ei voi tietää että kenellä on päällä ja kenellä ei. Sitten huvitti, kun faija sano, että kaikille pitää kostaa, niin mulle tuli vähän liian suuri into siihen näyttämiseen. Sori Juva-Leppävirta.